Μονοκινητήριο ή δικινητήριο ελικόπτερο για πτήσεις πάνω από την θάλασσα;

Αερομεταφορές

Όροι και Προϋποθέσεις

1. Ταυτοποίηση επιβατών

Όλοι οι επιβάτες που πρόκειται να επιβιβαστούν στο αεροσκάφος πρέπει να επιδεικνύουν το διαβατήριο ή την ταυτότητά τους. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει ανιχνευτή μετάλλων εφόσον ο ίδιος το κρίνει απαραίτητο. Η άρνηση επίδειξης των απαραίτητων εγγράφων μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την ματαίωση της πτήσης χωρίς αποζημίωση προς τον πελάτη. Η Superior Air διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιβίβαση σε οποιονδήποτε επιβάτη (ες) που φαίνεται ότι είναι υπό την επήρεια ουσιών ή λειτουργεί σαν να είναι μεθυσμένος. Σε περίπτωση που η Superior Air αρνηθεί την επιβίβαση σε αυτές τις περιπτώσεις, το ποσό της πτήσης δεν επιστρέφεται στον πελάτη.

2. Πληρωμή πτήσεων

Οι πτήσεις πραγματοποιούνται μόνον εφόσον έχει γίνει η πλήρης εξόφλησή τους. Παρακαλώ σημειώστε ότι κράτηση της πτήσης γίνεται μόλις ολοκληρωθεί η κατάθεση της προκαταβολής του 30% του συνολικού ποσού. Απαιτείται πλήρης εξόφληση μία εβδομάδα πριν από την πτήση. Η πληρωμή μπορεί να γίνει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή μέσω PayPal από το περιβάλλον πληρωμών του on-line συστήματος της Superior Air. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας με την χρήση κινητού POS σε μία από τις εγκεκριμένες περιοχές μας (πχ. Ελικοδρόμιο Αθήνας  / Ελικοδρόμιο Μυκόνου κλπ) , ο κάτοχος της κάρτας θα πρέπει να υπογράφει το σχετικό έντυπο εξουσιοδότησης χρήσης πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας μαζί με αντίγραφο και των δύο πλευρών της κάρτας αυτής και αποδοχής των όρων και προϋποθέσεων της Superior Air. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να πληρώσει μέσω τραπεζικού εμβάσματος η πτήση θα εκτελείται και θα στέλνεται επίσημη επιβεβαίωση, μόνο όταν η μεταφορά του ποσού των χρημάτων έχει επιβεβαιωθεί στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας και ο πελάτης έχει αποδεχθεί τους όρους και τις προϋποθέσεις της Superior Air με την υπογραφή του κατάλληλου εγγράφου.

3. Υπολογισμός τιμών

Οι τιμές που παρέχονται από την Superior Air περιλαμβάνουν όλα τα απαιτούμενα κόστη και όλους τους απαιτούμενους φόρους (Φ.Π.Α., φόροι αεροδρομίων, κόστος καυσίμων κ.τ.λ.). Οι τιμές που παρέχονται σε μεσίτες πτήσεων/ταξιδιωτικά γραφεία, δεν περιλαμβάνουν προμήθεια αλλά περιλαμβάνουν την βασική έκπτωση προς αυτούς καθώς και Φ.Π.Α., φόρους αεροδρομίων, κόστος καυσίμων κ.τ.λ..

4.  Δρομολόγια πτήσεων

Όλες οι πτήσεις οι οποίες προσφέρονται αφορούν απλή μετάβαση και όχι με επιστροφή, εκτός εάν κάτι τέτοιο έχει ήδη συμφωνηθεί και τα στοιχεία των πελατών είναι στην διάθεση της Superior Air πριν την έναρξη της πτήσης. Στην περίπτωση που οι επιβάτες είναι και στις 2 πτήσεις, θα ισχύουν επιπλέον χρεώσεις.

Εάν τα στοιχεία του δρομολογίου αλλάξουν (λιγότερος χρόνος πτήσης ή μικρότερο χρονικό διάστημα αναμονής) δεν θα γίνεται επιστροφή χρημάτων κατόπιν της επιβεβαίωσης και πληρωμής της εν λόγω πτήσης.

Εάν τα στοιχεία του δρομολογίου αλλάξουν (περισσότερος  χρόνος πτήσης ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα αναμονής), οι αλλαγές θα πραγματοποιούνται μόνον εάν υπάρχει διαθεσιμότητα. Επιπλέον θα υπάρχουν πρόσθετες επιβαρύνσεις οι οποίες πρέπει να συμφωνηθούν με τον πελάτη και να πληρωθούν από αυτόν πριν την συνέχιση της πτήσης. Σε περίπτωση που οι επιβάτες δεν είναι σε θέση να δεσμευθούν στο συμφωνηθέν πρόγραμμα πτήσης και το αεροσκάφος έχει άλλη προγραμματισμένη πτήση, το εν λόγω αεροσκάφος θα αναχωρήσει άδειο και δεν θα υπάρχει επιστροφή χρημάτων.

5. Πολιτική Ακύρωσης

Στην περίπτωση ακύρωσης της πτήσης από την πλευρά του πελάτη σε χρόνο μεγαλύτερο από 48 ώρες πριν την ώρα αναχώρησης, θα γίνεται πλήρης επιστροφή του συμφωνηθέντος ποσού.

Στην περίπτωση ακύρωσης της πτήσης από την πλευρά του πελάτη σε χρόνο λιγότερο από 48 ώρες από την προγραμματισμένη πτήση μέχρι και 24 ώρες πριν την ώρα αναχώρησης, θα γίνεται χρέωση του 30% του συμφωνηθέντος ποσού.

Στην περίπτωση ακύρωσης της πτήσης από την πλευρά του πελάτη σε χρόνο λιγότερο από 24 ώρες, θα γίνεται χρέωση του 80% του συμφωνηθέντος ποσού.

Στην περίπτωση που ο πελάτης δεν εμφανιστεί στον χώρο αναχώρησης του αεροσκάφους, δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων και ο πελάτης θα χρεωθεί το 100% του συμφωνηθέντος ποσού.

Στην περίπτωση που η Superior Air ακυρώσει την πτήση, ο πελάτης θα λάβει πλήρη επιστροφή του συμφωνηθέντος ποσού σύμφωνα με την νομοθεσία της Ευρωπαικής Ένωσης. Εάν μία πτήση ακυρωθεί λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών ή ξαφνικής απαγόρευσης από τις αρμόδιες αρχές, ο πελάτης δικαιούται την πλήρη επιστροφή του συμφωνηθέντος ποσού εκτός εάν θέλει να επαναπρογραμματίσει την πτήση του. Εάν μια πτήση αναχωρήσει και ο πελάτης επιθυμεί είτε να ακυρώσει την πτήση είτε να επιστρέψει πίσω, δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων.

6. Επιπλέον χρεώσεις

150€ ανά ώρα αναμονής.
350€ για την χρησιμοποίηση δεύτερου κυβερνήτη στο αεροσκάφος.
400€ για την διανυκτέρευση του αεροσκάφους.
Οι παραπάνω χρέωσεις θα ισχύουν κατόπιν διαθεσιμότητας του αεροσκάφους και του πληρώματος.
Η αναμονή και η διανυκτέρευση του αεροσκάφους ισχύουν μόνο εφόσον και τα δύο σκέλη της πτήσης αφορούν τους ίδιους επιβάτες.

7. Περιορισμοί βάρους επιβατών/αποσκευών

Όλα τα αεροσκάφη υπόκεινται σε περιορισμούς βάρους των επιβατών και των αποσκευών.
Οι πελάτες έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν την Superior Air για τα ονόματα και τα πραγματικά βάρη των επιβατών καθώς και για τον αριθμό, τα βάρη και τις διαστάσεις των αποσκευών τους πριν την έναρξη της πτήσης.
Οι επιβεβαιώσεις των πτήσεων που αποστέλλονται από την Superior Air έχουν ως βάση της ενημέρωση που λαμβάνει η Superior Air από τους πελάτες οι οποίοι έχουν την υποχρέωση να ενημερώσουν την Superior Air για οποιαδήποτε αλλαγή προκύψει.
Η Superior Air διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πραγματοποίηση μίας πτήσης εφόσον υπάρχει υπέρβαση των ορίων του βάρους του αεροσκάφους. Επίσης η Superior Air διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πραγματοποίηση μίας πτήσης εάν οι αποσκευές είναι υπέρβαρες ή/και υπερμεγέθεις και δεν μπορούν να χωρέσουν με ασφάλεια στον χώρο αποσκευών του αεροσκάφους.
Η Superior Air παρέχει τις λεπτομερείς διαστάσεις καθώς και τις ακριβείς προδιαγραφές των χώρων αποσκευών όλων των αεροσκαφών της. Στην περίπτωση που η Superior Air είναι σε θέση να παράσχει μεγαλύτερο αεροσκάφος για την πραγματοποίηση της πτήσης λόγω υπέρβασης του βάρους, η εν λόγω πτήση υπόκειται σε επιπλέον χρεώσεις.

8. Αναβάθμιση/αλλαγές αεροσκαφών

H Superior Air διατηρεί το δικαίωμα να αναβαθμίσει τον πελάτη με μεγαλύτερο αεροσκάφος χωρίς επιπλέον κόστος από το συμφωνηθέν. Ο πελάτης θα ενημερωθεί για την οποιαδήποτε αλλαγή.
Εάν η Superior Air υποβαθμίσει τον πελάτη (του προσφέρει μικρότερο αεροσκάφος από αυτό που αρχικά έχει συμφωνηθεί) για τεχνικούς ή άλλους λόγους, τότε ο πελάτης θα λάβει επιστροφή της διαφοράς της τιμής των δύο ελικοπτέρων και η αλλαγή θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί ανάμεσα στην Superior Air και τον πελάτη. Εάν ο πελάτης δεν αποδεχτεί την αλλαγή του αεροσκάφους, η Superior Air θα του επιστρέψει ολόκληρο το συμφωνηθέν ποσό.

9. Ευθύνη μεσιτών πτήσεων/ταξιδιωτικών γραφείων

Οι μεσίτες πτήσεων/ταξιδιωτικά γραφεία υποχρεούνται να μεταβιβάσουν στους πελάτες τους, τους Όρους και Προϋποθέσεις της Superior Air. Οποιαδήποτε ακύρωση ή άλλο πρόβλημα που μπορεί να προκύψει από την ανικανότητα ή αμέλεια του μεσίτη/ταξιδιωτικού γραφείου να παρέχει στον πελάτη τους Όρους και τις Προϋποθέσεις της Superior Air, είναι η ευθύνη του μεσίτη/ταξιδιωτικού γραφείου και ως εκ τούτου υποχρεούται να αναλάβει όλα τα κόστη σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στο παρόν.

10.  Καθυστερήσεις

Οι επιβάτες πρέπει να βρίσκονται στο σημείο αναχώρησης του αεροσκάφους τουλάχιστον 20 λεπτά πριν την προβλεπόμενη ώρα αναχώρησης. Σε περίπτωση καθυστέρησης των επιβατών η οποία θα επηρεάζει το πρόγραμμα πτήσεων του αεροσκάφους, η Superior Air θα προτείνει νέα ώρα αναχώρησης βασισμένη στο πρόγραμμα του αεροσκάφους κάνοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξυπηρετήσει τον πελάτη. Εάν η πτήση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα, τότε θα προτείνει μία εναλλακτική ημερομηνία. Εάν ο πελάτης δεν δεχτεί να πραγματοποιηθεί η πτήση την νέα ώρα ή ημερομηνία, τότε η περίπτωση αυτή θα αντιμετωπιστεί ως ακύρωση και η πτήση θα χρεωθεί με το 100% του αρχικά συμφωνηθέντος ποσού.
Σε περίπτωση που η πτήση καθυστερήσει με υπαιτιότητα της Superior Air για τεχνικούς ή άλλους λόγους, ο πελάτης είτε θα λάβει αναβάθμιση ή υποβάθμιση με όλους τους όρους και προϋποθέσεις να ισχύουν. Εάν ο πελάτης δεν αποδεχτεί την αλλαγή, τότε θα λάβει από την Superior Air πλήρη επιστροφή του ποσού της πτήσης που αρχικά είχε συμφωνηθεί.
Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί  την καθυστέρηση και την αλλαγή του χρονοδιαγράμματος, δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων εκτός από εκείνη που ισχύει και ορίζουν οι όροι και προϋποθέσεις στην περίπτωση υποβάθμισης (παρ.8).

Εάν μια πτήση αναχωρήσει και ο πελάτης επιθυμεί είτε να ακυρώσει την πτήση είτε να επιστρέψει πίσω, δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων.

11.  Εκπροσώπηση της Superior Air

H Superior Air δεν εξουσιοδοτεί κανέναν  απο τους συνεργάτες της ως αντιπρόσωπο της εταιρείας.Η πώληση κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας μέσω τρίτου υπόκειται στους όρους και προϋποθέσεις της Superior Air και οι συνεργάτες υποχρεώνονται να ενημερώνουν τους πελάτες για αυτούς.Οι εκπρόσωποι πωλήσεων της εταιρείας είναι οι εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι που μπορούν να απαντούν μέσω της επίσημης ηλεκτρονικής διεύθυνσης  καθώς και του εταιρικού τηλεφώνου.
Αυτοί οι υπάλληλοι είναι αναρτημένοι ονομαστικά στον ιστότοπο της εταιρείας και όλες οι προσφορές παρέχονται από το ηλεκτρονικό σύστημα της εταιρείας.

12. Εμπιστευτικότητα

Οι τιμές που προσφέρονται σε οποιονδήποτε ιδιώτη ή μεσάζων/συνεργάτη είναι εμπιστευτικές και απαγορεύεται να αποκαλυφθούν σε οποιονδήποτε τρίτο. Η Superior Air έχει μια δίκαιη και διαφανή πολιτική τιμολόγησης.

Η χρησιμοποίηση αυτών των τιμών από οποιονδήποτε ιδιώτη/συνεργάτη ως μέσω για να ληφθεί καλύτερη τιμή από  τον ανταγωνισμό ή οποιονδήποτε τρίτο, μπορεί να οδηγήσει την εταιρεία να αρνηθεί μελλοντική προσφορά σε αυτόν τον ιδιώτη/συνεργάτη καθώς και να μπλοκάρει την πρόσβασή του στο on-line σύστημα της. Η Superior Air δεν είναι υπεύθυνη εάν οι υπηρεσίες της πωλούνται σε υψηλότερες τιμές από εκείνες που προσφέρει η ίδια μέσω του επίσημου ιστοχώρου/on-line συστήματος της.

13. Απαγορευμένα Υλικά και Aντικείμενα

Παρακαλούμε να σεβαστείτε την απαγόρευση μεταφοράς των παρακάτω υλών και ουσιών, που μπορούν να προκαλέσουν ανεπανόρθωτες βλάβες στη δική σας υγεία και ασφάλεια, αλλά και των συνεπιβατών σας. Eλέγξτε τον παρακάτω σύνδεσμο πριν την πτήση σας:

Απαγορευμένα Υλικά και Aντικείμενα

*Τα παραπάνω μπορεί να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση

Request A Quote